Garantie & Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen er uiteraard ons best voor om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat een bestelling tijdens transport wordt beschadigd of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van Europees recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek aan conformiteit dat binnen twee jaar na levering van het product aan het licht komt. Daarnaast kunt u op grond van Nederlands recht mogelijk aanspraak maken op aanvullende rechten.
Indien u een gebrek aan het product ontdekt of redelijkerwijs had moeten ontdekken, dient u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Een melding binnen twee maanden na constatering van het gebrek geldt in ieder geval als tijdig. Onder bepaalde omstandigheden kan een langere termijn ook acceptabel zijn.
Wanneer u tijdig contact met ons opneemt, zorgen wij kosteloos voor reparatie of vervanging van het product.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@nicoleparfums.nl. Wij reageren zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht.
Komen wij er samen niet uit, dan kunt u uw geschil indienen via het Europese ODR-platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Bent u lid van WebwinkelKeur, dan kunt u uw geschil tevens indienen voor bemiddeling via
WebwinkelKeur: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil